Use your smile to change the world, don't let the world to change your smile

I morse vaknade jag efter att ha fått sovit ut lite, oh vad jag älskar att få ha känslan av att jag kan sova hur länge jag vill, även om jag inte utan att jag utnyttjar det. Precis som jag alltid brukar säga till mamma när jag vill att hon ska väcka mig ett antal gånger en halvtimme innan jag egentligen ska gå upp, "jag vill känna att jag kan få sova lite, innan jag ska upp". Låter egentligen hur knäppt som helst men det ör ganska vanligt andra använder bara andra ord för exakt samma sak, snooza. Efter att jag fick sova ut bestämde jag mig för att hoppa i kläderna och ta cykeln till stormarknaden för att inhandla mumsigheter som man kan behöva när jag har lata lov dagar, för sedan ta mig vidare till fruktmarknade, där jag införskaffade mig ett helt årsförbrukning av färsk frukt till ett nästa kriminellt billigt pris. Efter mina 9 kilometer på cykel kom jag hem, och var helt utslagen av värmen och vad jag inte tänkte på var att en flaska vatten kanske hade varit bra att ta med sig! Med en stor skål fruktsallad gick jag ut i solen för att njuta av att bara vara ledig!

I morgon ser det ut som att en dag på stranden väntas så nu ska jag sova och se till att ha extra krafter för stranden!


Kommentarer
Postat av: Alma

Åh vad härligt det låter!

2012-03-14 @ 14:12:18
Postat av: Amanda

Du ser ut att ha det alldeles alldeles underbart, många kramar till dig bästis! <3

2012-03-14 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0