28 mars 2012

Idag var det en stor dag eller iallafall för mig! Vi hade en match borta mot South Fork, våra största rivaler... Tävlar i allt om att vinna och hatar varandras skolor. Välkommen till det Amerikanska High School livet. Inte nog att vi har vanliga matcher mot varandra har vi istället ett Martinbowl vilet är mitt County/ kommun största skolor tävlar mot varandra. Det är galet, jag kan inget mer än at älska high school livet. Men tillbaka till idag, vi åkte ut på landet för att ta oss till skolan och såklart är vi nervösa, vi har aldrig mött dem innan och vi vet att Okechobee vi van över soppade banan med dem. Men vi gick in med inställningen att vi ska göra det bästa men ändå ha roligt. Matchen slutade 44-0 till oss, och jag har nu två olika positioner som jag ska spela på och mina cbenhinnor klarade igeom matchen dock är det isning som stå på schemat varje kväll nu, inget jag ser fram emot.  Men i morgon blir det stenhård träning för mig med en av coacherna och nu ska jag sova och ladda inför i morgon!
God natt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och din pojkvän fortfarande tillsammans?

2012-03-30 @ 17:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0