Last day of school and finals!

Det är galet! Igår onsadag hade jag min sista riktiga skoldag här i USA, på min älskade Martin County High School.

Färgerna guld och blå som nu kommer få följa med mig. och i tisdags gjorde jag min sista läxa för flera månader framöver, hur kan dessa månaderna försvinna så fort?

I natt vaknade jag av tredje världskriget utanför, eller åtminstone vad jag trodde då jag vaknade. Det åskade, mullrade och blixtrade så att hela mitt rum var upplyst och hela huset skakade.

Och idag var jag i skolan för att ta två finals vilken också resulterade med ett avslutade test för själva Florida state se hur jag har utvecklat min engelska under året. Med tre test gjorda, lämnade jag skolan klockan kvart i tolv för att gå och ära lunch med Nolan på Subway där vi stannade ett tag för att sedan åka hem och då jag snörande på mina springskor och begav mig ut. Och nu har jag under min kväll förberett en PowerPoint presentation om Sverige som jag ska framföra i min American History Class i morgon istället för en exam.

Nu ska jag lägga krypa ner under täcket och lägga huvudet på kudden!

Detta väntade på mig i ett stort kuvert när jag kom hem efter min springtur, tack så hemskt mycket mina underbara kusiner, moster och morbror!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0