I´m in New York

Klockan är 2:26 hos er när jag skriver det här men hos mig är den bara tjugo över åtta på kvällen men jag ligger redan i sängen efter en dag i ett flygplan. Nu är jag äntligen här i NEW YORK! Mitt plan från Arlanda gick 10.25 och det var ungefär åtta timmar som skulle spenderas på planet. Det blev lite film tittande, målande, läsande och massor med prat. Jag hittade Irma som är en bra flygplans granne. Mitt avsked från Sverige kunde inte sluta mer svensk för att på planet fick vi köttbullar med potatismos, sås och lingonsylt. Det var inte heller allt för många luftgropar så jag lever gott och väl. Kvällen eller rättare sagt eftermiddagen (för mig) har spenderats med några riktigt härliga tjejer och en god middag. Jag delar även rum med två norska tjejer som jag knappt förstår med det är en utmaning och ett äventyr i sig. Men nu ska jag sova mina 10 timmar för att i morgon är det frukost 7pm och bussen går 8pm.
puss godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas NY är toppen och att du är det underbart! ♥

2011-08-10 @ 13:22:12
URL: http://amandanyhlen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0