ifall du vill finns det alltid en väg dit.

Vad ska man säga? Det här blir mitt sista blogg inlägg i Sverige innan jag åker... Det känns så overkligt och inte riktigt som jag ska åka. Det känns bara som att allting är på lek, alla hej dån som har sagt nu under de senaste dagarna men jag antar att det kommer kännas mer på flygplatsen.Igår var jag och min älskade pojkvän på bio och såg Bilar 2, vad ni än tycker kan man inte bli för stor för Disney filmer och så var vi även hos min farmor och farfar för att spendera lite tid och säga hej då.Idag har vi bara fixat det sista på stan och gjort allt som skulle fixas. Under hela dagen har jag tänkt på att allt jag har gjort idag har jag gjort för sista gången i Sverige innan jag åker. Så nu byter jag ut Waynes till Starbucks, Gina Tricot till Forever 21  och alla vanlig träd som finns i staden jag bor i mot svajande palmer. Men nu i kväll har jag haft min svenska middag som inte blev så svensk utan mer åt det Asiatiska hållet. Mina underbara vänner Amanda och Madde var här för att säga hej då och så fick jag väldigt fina presenter, en pippi-målarbok, kritor och ett örngott. Sedan gick jag och min älskade pojkvän ut på en liten picknik och tände en massa ljus och en risbalong eller vad man nu ska kalla det. Nu ska jag bara lägga i det sista i resväskan, packa handbagaget och snygga till det sista i rummet för att i morgon ger jag mig ut på mitt stor äventyr och flyttar till USA!

Men nu ska jag fortsätta, sov gott och dröm sött!

xoxo♥

Mina fina presenter. Jag kommer vara sysselsatt på flyget nu iallafall så jag slipper störa grannen och fråga om vi ska spela luffarschack i 8 timmar.

Min älskling och våran risbalong.♥

Min Svenska flagga där människor i min närhet har fått skriva några ord och min urgulliga nalle som ska sitta med mig under hela flyg resan och finnas med mig under hela året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0