I Got a pocket full of sunshine I got a love and I know that it's all mine

Helgen har spenderats ute i skärgården på med sol, badande, båt åkande och ännu mer sol. Så nu känner jag att mina kinder bränner lite onödigt och jag kanske borde kanske ha använt lite solkräm, men  nu är jag sådär härligt solbränd och man känner att solen har visat sig lite här hemma i Sverige. Men nu är jag hemma och ska bara packa om väskan för en liten tripp med familjen men jag åker inte förns på Onsdag men nu tänkte jag packa klart min väska inför USA. Det känns som jag nästan är helt klart fast jag ändå inte prickat av allt på min packnings lista. Så i morgon om en vecka sätter jag mig på planet till mitt framtida hemland åtminstone för de 10 närmsta månaderna.
Jag fick även mina flygbiljetter idag och nu börjar det känns på riktigt. Men nu ska jag packa så jag kan koncentrera mig på allt det sista som kommer hända i Sverige under en vecka.
Ha en underbar kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

Åh, inte långt kvar nu!! :)

2011-08-01 @ 23:16:08
URL: http://blingstyle.blogg.se/
Postat av: Irene

o vad roligt (: Hoppas du kommer få ett superroligt år (: En av mina kompisar åker också snart om 1 vecka åker hon också;)



Förresten vad kostade hela ditt år i usa?? Och hur har du råd?? Betalar dina föräldrar allt eller du ??(:

2011-08-02 @ 12:11:16
URL: http://irresfoton.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0