Alla våra drömmar kan uppfyllas om vi har modet att uppfylla dem

Som jag har berättat innan är det en orkan utanför Florida, vi klarar oss och den är tydligen långt ifrån oss men ändå berör den oss lite. Idag har det regnat och blåst hela dagen. Vi kunde inte gå till våran andra lektion på ungefär 10 minuter för att det regnade så kraftigt. Efter skolan åkte jag och Debbie ner till stranden för att se vågorna och om det var några surfare där men det var det tyvärr inte men jag förstår varför. Sedan åkte vi och tog en liten fika på ett mysig Café och jag beställd en iste och det var verkligen Iste. Ett glas fullt med is och en tepåse toppat i kallt vatten.
Igår kväll gjorde jag en skagenröra som vi har ätit nu underkväll och den var bland den godaste jag har ätit, mamma du borde ha fått smaka den, du skulle blivit så stolt!
Det blåste så mycket att det var svårt att stå still och sandkornen flög på benen som nålar.
Inget bra filmat men här får ni se hur det såg ut. 

Kommentarer
Postat av: din martin

oj, oj, oj vad de blåser!! hoppas det inte blåser lika mycket i dag :) <3 du är så sjuk söt bara så du vet :) <3 <3 <3

2011-08-26 @ 08:06:20
Postat av: Mamma

Lite smak av Sverige när du åt skagenröran. Glöm inte att vara försiktig när det stormar. Håller med Martin så är du otroligt söt.

Kram Mamma

2011-08-27 @ 11:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0