Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Fredrika om inte ett moln så långt ögat kan nå inte en droppe regn på flera dar:
jag måste fråga! Är din syster Louise Larsson som hade dem värdfamilj du ska ha ? Ni är ju lika och båda heter Larsson så.. :P

Svar: Ja, jag är faktiskt Louise Larssons lillasyster. Jag åker till samma familj därför att jag blev tillfrågad när jag var i Florida och hälsade på min syster om jag ville bli familjens nästa utbytesstudent. Och en underbar familj kan man inte tacka nej till, att jag hamnar i Florida är bara ett stort plus.:)

Alma om Hej hej sommar! Vi ska bada, sola, bada, sola, bada tills tårna domnar!:
Vad läser du? :)
Svar: Just nu läser jag "Mitt nya jag" av Sophie Kinsella. Jag har bara läst hälften men är helt fast.


Jag skriver inget mer idag för mina tankar går åt ett annat håll just nu och det är dags för att sova så jag ska ta min bok och läsa lite till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade din syster någon blogg när hon var iväg? :) vilken isf? :)

2011-07-01 @ 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0