Det fina med kärlek är att vara två, för då är den dubbelt så stor.

Jag var helt utmattad igår när jag kom hem. En heldag på Sea World tar på krafterna men det var verkligen värt det!
Under dagen hann jag få två duschar av delfinerna, klappa stingrockor och klättra i ett stort klätterborg precis som när man var liten. På kvällen var det första men inte sista gången jag åt Kubansk mat, det är annorlunda men gott. Så om ni tycker olika matkulturer borde ni prova på Kubansk mat.
Den vackra delfinen som verkligen tyckte om att blöta ner oss.
Utslagna hjältar när klockan var 9 och då var det dags att gå till en restaurang, vi alla somnade direkt den natten!
Idag när jag gick ut till brevlådan och skulle hämta posten fick jag se ett kort, jag tänkte inte på det mer än att det såg ut som Sveriges drottning på frimärket och och blir lite nyfiken och kollar lite närmre då jag ser att det står Sverige på det. Och sedan dess har jag varit på moln resten av dagen, tack mormor och morfar för eran vackra omtanke. Jag uppskattar det och ville bara säga det!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är för vacker kära vän! Ser ut som du har det toppen där borta och att du njuter av allt som livet har ett erbjuda. Saknar dig och tänker på dig! Puss & kram på dig, hörs snart! <3



Ps!

Har äntligen första pirates of The caribbean filmen nu!

2011-09-07 @ 14:06:15
Postat av: din martin

aw gillar rubriken :) <3 ser att du haft de bra på sea world ;)jag älskar dig :) <3 <3 <3

2011-09-07 @ 15:37:05
Postat av: jessica

åh. sea world! så himla fint där! hoppas du har det as bra! :) miss you! <3

2011-09-09 @ 09:06:49
URL: http://jjustjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0