Even if your hands are shaking And your faith is broken Even as the eyes are closing Do it with a heart wide open

Skolveckan slutade precis sådär lagom. Och nu är det min drömhelg som står inför dörren, den helgen jag drömt om i flera år och alltid sätt på film! Nu är det jag som ska få uppleva den, för i morgon är det Prom. Eller Bal som det heter i Sverige.Efter skolan hämtade Jaycee upp mig för att åka till skönhetssalongen för att fixa våra naglar. Kvällen kommer mysas med min syster för att mina värdföräldrar är bortbjudna så nu sitter jag och syster nermyst i soffan samtidigt som jag springer och plockar fram alla saker som ska vara klara inför i mogron och målar mina tå naglar och väntar på att Kinamaten som vi har beställt ska komma levererat till dörren. Nu ska vi återgå till filmen och ha en riktigt systerkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0