Happy Valentine's Day

Igår var det den dagen alla tjejer här i USA har väntat på, eller trotts allt alla med en pojkvän! Sedan jule tiden var över har varenda affär dekorerats med hjärtan i färgerna rosa, och rött. Runt om i skolan var det tjejer och killar som gick runt med blommor, heliumbalonger som var hjärtformade och vart du än kolla var det nallebjörnar. Jag tror aldrig jag sett så många nallebjörnar på en och samma plats innan. Och inte nog med att alla affärer var dekorerade, så som starbucks och Dunkin Donats och med flera hade hjärtan på sina muggar, alla donut var i hjärtformar och toppat med hjärtströssel. Till och med lärarna var inne på temat kärlek och var extra snälla, inte några läxor och istället för dem fick vi godis, ett helt okej byte för mig. Egentligen så borde det vara mer än en alla hjärtans dag varje år, för det är så stort och jag älskar att se all kärlek som sprids runt om i världen! en jag hoppad ändå att ni alla fick en underbar alla hjärtans dag med extreamycket kärlek!
Min vän Jaycee's pojkvän hade lämnat sin "lilla" hälsning till henne på hennes bil, runt om alla nallebjörnar låg det rosenblad som han så fint dekorerat hennes bil med undertiden hon hade lektion.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar inte du din pojkvän?

2012-02-16 @ 09:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0