Going to hold you tonight Well we know I'm going away And how I wish, I wish it weren't so So take this wine and drink with me Let's delay our misery

I just denna minut sitter jag i min säng, lyssnar på lite för deppig musik men det stämmer in perfekt på hur allt är! Allt ät nedpackat och mina två stora resväskor står vid dörren med hopp om att det inte alls kommer bli övervikt och handbagage ska vi inte prata om, jag är inte ens säker på om jag kan bära runt det men det löser sig det värsta är om jag inte få mer det in, men som sagt det löser sig!

 

Min helg flög förbi, det var helt galet. Lördagen spenderades ute i solen och pool badande med min värdfamilj, för att senare under kvällen gå ut och äta middag på ett av mina favoritställen  Mulligan´s som också råkar vara den första restaurangen vi besökte i mitten av augusti för tio månader sedan. Min söndag hade vi en typsik amerikansk lunch med min syssling och hand familj här, vi hade en hemma gjort americanflag cake för att fira en tidig 4th of July.

 

Måndagen var vacker och med lite packning och ett rum som såg ut att ha blivit drabbat av två tornados varför inte roligt alls och det blev mer depremeprande och jag bestämde mig för att dra till stranden med Matt och Nolan för sista gången. Min älskade Stuart beach! Vattnet var sådär underbart blått och inte ens svalkande utan ljummet. Självklart med två football spelare och nördar så blev det football för hela slanten och efter begav vi oss till mitt andra favorit glass ställe, Cold Stone. Senare under kvällen kom Matt och hand kompis för att hämta upp mig för ännu ett äventyr och det slutade upp med att vi satt ute vid min pool och pratade långt in på småtimmarna innan det var dags för dem att bege sig vidare.

 

Idag tisdag var det min riktiga hela dag som jag hade kvar. Det var nog bland den bättre men ändå den värsta i mitt liv! Jag packade och det gick bra till ska tappade tålamodet för att jag insåg att detta underbara år har kommit till sitt slut. Det är sorgligt men för att lätta upp stämningen hämtade Brandon upp mig och  vi begav oss mot mallet för att införskaffa det sista, då även Bridegt kom förbi en sväng. Och hemma blev det beställa mat från Chili´s, och svängde förbi OKÖ för att få min sista frozen yoghurt, min favorit av alla ställen! Och i glassen satte vi ett ljus för att fira min tidiga födelsedag hade det mysigt innan jag blev upphämtad av Nolan för att för sista gången åka till Stuart Beach och vi satt där på stranden och kollade upp på alla stjärnorna och lyssnade till vågorna som slog mot strand. För att sedan bege oss mot hans poolområde, och smita in de låsta grindarna och var där till klockan blev för mycket!

 

Jag har inte sovit en blund under hela natten och nu är all packning klar, det är bara små saker som ska ner!

Detta är tungt och det är med tårar i ögon som jag skriver detta och min underbara vän Bridget kommer över för att nu säga "See you soon" och å ge henne en sista kram innan jag beger om en femtio minuter ner till West Palm Beach och till flygplatsen! Ska möta upp några utbytisar i NY och sedan i morgon är jag hemma i Sverige igen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Är så glad att ditt år har varit alldeles fantastiskt! Hoppas resan hem går toppen, snart ses vi underbara bästavän! <3

2012-06-13 @ 18:20:10
Postat av: Anonym

är du och din pojkvän fortfarande tillsammans?

2012-06-18 @ 18:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0