There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle

Göra beachplaner när det är sommar här borde vara en självklarhet, dock glömde vi att det är orkantider och detta innebar att fredagen var gråmulen och regnet hängde i luften plus att en storm var på väg in... Lyckad planering, verkligen. Så mina planer för dagen ändrades lite och under kvällen hämtade Brigdet och Brandon för att åka och träffa en del av mitt ena kompis gäng för en avslutande kväll innan alla nu kommer splittras upp införsommaren. Vi åkte till Port St Luice och Play It Again USA, för lite bowling, Mini golf och Laser tag som avslutades med glass och lite longboard vilken avslutade kvällen med motsatsen och jag har nu uppskrapat knä och en svullen fot med lite små sår. Men det går över snart, lite aleovera borde läka det hela.

 

Min lördag spenderades ute vid poolen och det var en underbar dag och min kväll spenderades i Stuart Downtown med god glass from Kilwin´s och Matt som sällskap. Resten av helgen spenderades vidare vi poolen och lika så idag tills Brandon hämtade upp mig för att ta vara på solen från strandens vy. Det var helt vindstilla och inte en våg fanns på havet, aldrig har jag sett vattnet så lugnt.

I morgon om nu vädret håller i sig så väntar ännu en dag på stranden. Kanske blir det lite surfing på schemat, om nu vattnet tillåter, vilket jag nu hoppas på.

 

Nu ska jag kolla lite på film och bli inspirerad innan jag somnar och dejtar kudden för några timmar.

Jag vet att ni har runt 8-10° grader varmt i Sverige nu, så jag skickar er lite värme och solsken härifrån!

Puss och Kram,
Over and out!
Ser ni ringen som är runt solen, som tur var gick den att fånga på bild. Ingen som hände i kameran, såg ni dem med i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0